پرتال امور پژوهشي (نسخه آزمایشی)

پژوهشكدة رياضيات، پژوهشگاه دانش هاي بنيادي (IPM)
توجه 1، تمدید مهلت ثبت درخواست دوره پسا دکتری:  به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند که مهلت ثبت درخواست دوره پسا دکتری تا ساعت 24 روز جمعه 5 آبان ماه تمدید گردید.  
توجه 2:  به عرض می رساند، به این منظور که پیوند های موجود در درگاه مانند «View»، «Provide Annual Report»، «Apply for a new project» و ... به نحو درستی عمل نمایند، شما می بایست در مرورگر خود دسترسی «Pop-ups» برای آدرس درگاه ("http://portal.math.ipm.ir") را  تنظیم نمایید. برای این منظور، عبارت «how to allow pop ups in [THE NAME OF YOUR BROWSER: Firefox, Chrome,...]» را در گوگل جستجو نمایید، راهنمایی های لازم به راحتی  قابل مشاهده خواهد بود.  
Home    

ضوابط و مقررات درخواست دوره پسا دکتری

ضوابط  و شرايط درخواست دوره پسا دکتری

به اطلاع مي رساند كه پژوهشكده رياضيات پژوهشگاه دانش هاي بنيادي تعداد محدودي محقق پسا دكتري براي فروردين ماه 1397 جذب مي نمايد. مدت زمان دوره پسادكتري 2 سال مي باشد كه در صورت رضايت از عملكرد پژوهشي محقق پسا دكتري قابل تمديد به سال سوم است.

زمان بندی بررسی پرونده های متقاضيان پسا دکتری به شکل زیر خواهد بود:
          • فعال شدن پیوند (link) ثبت درخواست : 11 مهرماه 1396
          • مهلت ثبت درخواست ها: 30 مهرماه 1396 (تا ساعت 24 روز جمعه 5 آبان ماه تمدید گردید)

 

توضيحاتي در خصوص فرآيند ثبت نام و ارسال تقاضا

قبل از شروع به کار در این درگاه (پرتال)، به منظور جلوگیری از بروز برخی خطاهای احتمالی توصیه می شود از دکمه های "Back"و "Forward" مرورگر خود استفاده ننمایید. همچنین برای داشتن تجربه بهتری در استفاده از درگاه، توصیه می شود از مرورگر "Firefox" که اخیرا به روزرسانی شده است استفاده نمایید.

به منظور ارائه درخواست موقعیت پسا دکتری در ابتدا می بایست در درگاه ثبت نام کرده و اقدام به ایجاد نام کاربری و کلمه عبور نمایید. برای این منظور کافیست پیوند (لینک) "Sign Up" در کنار دکمه  "log in" را فشار داده و در صفحه باز شده اقدام به درج اطلاعات شخصی و سوابق تحصیلی خود نمایید. لازم به ذکر است که در صفحه های مختلف این درگاه، اطلاعاتی که پر کردن آنها اجباریست با ستاره مشخص شده اند. پس از ساختن نام کاربری و کلمه عبور می توانید از قسمت مربوطه برای ورود به درگاه اقدام نمایید. در صورتی که قبلا در درگاه ثبت نام نموده و گذرواژه یا نام کاربری خود را فراموش کرده اید می توانید با استفاده از پیوند "I've forgotten my password" نسبت به بازیابی آنها اقدام نمایید.

توجه داشته باشيد كه شما مي بايست در صورت تغيير هر يك از اطلاعات شخصي خود نسبت به ثبت اطلاعات جديد در قسمت  "Personal Data" اقدام نمایید.

پس از ورود، در نوار سمت چپ قسمتی با عنوان "My Research" را خواهید دید که دارای پیوندی با عنوان "Postdoc Applications" است. با فشردن پیوند مذکور صفحه ای حاوی لیستی از درخواست های پسا دکتری خود را خواهید دید. بدیهی است که این لیست در ابتدا خالی خواهد بود. در همان صفحه پیوندی با عنوان "Apply for a postdoc position" وجود دارد که با استفاده از آن می توانید برای «درخواست دوره پسا دکتری» اقدام نمایید. در صورتی که از قبل درخواست  پسا دکتری در درگاه داشته اید که وضعیت آنها "Not Submitted" یا "Documents Incomplete" باشد، شما قادر به دیدن پیوند "Apply for a postdoc position" نمی باشید. در این حالت، می توانید نسبت به ویرایش  و ثبت درخواست های قبلی خود اقدام نمایید.

نکته بسیار مهم:   توجه نمایید که بعد از ذخیره درخواست خود باید نسبت به «ثبت» آن اقدام نمایید و درخواست شما تنها در صورتی مورد بررسی قرار می گیرد که آن را ثبت کرده باشد.

لازم به ذکر است که شما می توانید تا قبل از «ثبت درخواست» خود، نسبت به ویرایش آن اقدام نمایید. همچنین در هر فراخوان هر فرد امکان ثبت تنها یک درخواست را دارد. همان طور که بیان شد برای دیدن و همچنین ویرایش درخواست خود می توانید از پیوند "Postdoc Applications" از قسمت "My Research" استفاده نمایید. توجه نمایید که پس از «ثبت درخواست»، امکان حذف یا ویرایش آن را نخواهید داشت.

بعد از ثبت ، درخواست شما در وضعیت  "Checking Documents"  می باشد و در چهار مرحله مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

1- در ابتدا درخواست شما از نظر کمبود مدارک یا اطلاعات بررسی شده و نتیجه بررسی مشخص خواهد شد. لازم است بعد از ثبت درخواست خود، به این درگاه مراجعه نموده و از وضعیت درخواست خود مطلع شوید تا در صورت وجود هرگونه نقص یا کمبود در مدارک یا اطلاعات خود، نسبت به رفع آنها اقدام نمایید (در این حالت وضعیت درخواست شما با عبارت "Documents Incomplete" مشخص می شود). فرآیند گفته شده بعد از هر بار رفع نواقص و ثبت مجدد، تکرار خواهد شد. تقاضای شما می بایست از نظر مدارک و اطلاعات تا قبل از دوم آبان ماه تایید شده باشد. در صورت تایید مدارک، درخواست شما به وضعیت "Sent to Hiring Committee" خواهد رفت.

2- بعد از تایید مدارک و اطلاعات، درخواست شما مورد بررسی اولیه قرار خواهد گرفت و در نتیجه درخواست شما یا برای ارسال توصیه نامه های مربوطه انتخاب شده و به مرحله بعدی می رود و یا این درخواست رد می شود. در این مرحله وضعیت درخواست شما به "Waiting for Recommendations" یا "Rejected" تغییر می یابد.

3- در مرحله بعد و پس از دریافت توصیه نامه ها، تعدادی از متقاضیان برای مصاحبه دعوت و تعدادی دیگر رد خواهند شد. در این مرحله وضعیت درخواست شما با عبارت "Invited for Interview" و یا "Rejected" مشخص می شود.

4- بعد از انجام مصاحبه با متقاضیان منتخب، نتیجه نهایی پس از بررسی در شورای علمی پژوهشکده مشخص شده و وضعیت آن به یکی از مقادیر "Admitted" یا "Rejected" تغییر می یابد.

 

نکته بسیار مهم:

این تارنما (وب سایت) از جنبه های بسیاری توسط طراح و پیاده ساز آن و همچنین توسط بخشی از همکاران پژوهشکده مورد آزمایش و خطا یابی قرار گرفته است، اما شبیه به هر پروژه نرم افزاری دیگری تا قبل از فراهم شدن نسخه نهایی خود، امکان بروز خطا و موارد پیش بینی نشده در آن وجود دارد. قریب به صد در صد خطاهایی که در این تارنما رخ دهند با جزئیات ذخیره شده و مورد باربینی قرار می گیرند و برای رفع آنها به سرعت اقدام خواهد شد. پیشاپیش از اینکه تا نهایی شدن این درگاه ما را  با صبر خود همراهی می نمایید بسیار سپاس گزاریم. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی فنی و یا بروز هر گونه خطا در هنگام استفاده از این درگاه می توانید با ارسال رایانامه به آدرس avprofession[at]gmail[dot]com با مسئول تارنما در ارتباط باشيد.

با آرزوی سعادت و بهروزی

 User Name:
 Password:
Sign Up I've forgotten my password